Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.
Přehled ochrany osobních údajů
Zeptala jsem se Jana Ondrejechová, která s námi už přes dva roky spolupracuje na tom, aby naše prezentace na Linkedinu byla zajímavá a správná.
Zde jsou její „highlighty“.
➡️ LIDÉ DŮVĚŘUJÍ VÍCE LIDEM NEŽ ZNAČCE: Osobní profily na LinkedIn mají stále větší sílu než firemní.
➡️ NEBÁT SE A TVOŘIT: Motivuji klienty, aby se nebáli začít komunikovat.
➡️ BEZ CÍLE JEN BLOUDÍME: Stanovení cíle je klíčové. Chceme budovat brand, navazovat obchodní kontakty, vzdělávat, nebo hledat zaměstnance?
➡️ TEMATICKÉ CELKY: Jasně definovaná témata odpovídají cílům a usnadňují plánování obsahu. Když nevím, co psát, mám kam sáhnout. 😉
➡️ NĚKDO MUSÍ KÁRKU ROZTLAČIT: Začínáme postupně. Osvědčilo se mi, že při dlouhodobé spolupráci se začínají do komunikace přidávat další lidé z firmy, kteří sami projeví zájem (= nejlepší motivace). Tento proces může trvat i rok.
➡️ OPAKOVÁNÍ JE MATKA MOUDROSTI: Řadu základních věcí stále opakuji, na principu se nic nemění.
➡️ JEDNOU MĚŘ, DVAKRÁT ŘEŽ: Sledujeme statistiky. Díky základní analýze vidíme, co nejvíce rezonuje. Pomáhá mi v tom i doplněk Kleo, zejména tam, kde nespravuji celý profil.
➡️ KVALITA NAD KVANTITOU: Klišé, které stále funguje. Raději méně často publikovat, ale relevantně. Začínáme třeba na 1 postu za 2 týdny, časem se dostaneme i na 2 posty týdně.
➡️ PUBLIKACÍ TO NEKONČÍ: Nestačí obsah jen zveřejnit. Je potřeba sledovat interakce a odpovídat na komentáře. Ideálně bez měsíčního zpoždění. 😁
➡️ NAVAZOVÁNÍ VZTAHŮ: Nebát se oslovovat. LinkedIn je síť k tomu stvořená. Nikdo se nediví pozvánkám ke sledování, ani když se neznáte osobně.
➡️ DRŽET KROK: Sleduji aktuality a informuji klienty. Pokud se změní doporučení, aplikujeme je do strategie. Například delší, zajímavé texty dnes často fungují lépe díky důrazu na dwell time.
Jaký byl rok 2024 se Syntea software group a.s. ?
👉 Milý, příjemný a užitečný. Za dobu naší spolupráce jsme se hodně posunuli:
1️⃣ Na začátku jsme publikovali zajímavosti ze světa vědy a techniky spojené s IT. Například článek o tom, jak vznikla první počítačová myš. 😁
2️⃣ Dnes tvoříme rozhovory se zaměstnanci, ve spolupráci s Jana Holubářová vznikají skvělá videa, začali jsme s rozesílkou LI zpravodajů. Původně jsme publikovali jednou týdně, teď se nám kolikrát zadaří i 2x do týdne. 💪
Ušli jsme společně kus cesty! A i když mě čekají trochu jiné povinnosti 🤰, pevně věřím, že navážeme a posuneme LinkedIn komunikaci pro Synteu zase o kus dál.
Děkuji Janě za její shrnutí. Velmi mi inspirovalo.
A o jaké o zkušenosti se s námi podělíte vy?
#syntea #synteasoftwaregroup #vyvojsoftwarenamiru #linkedin