Kariéra

ZKUSTE TO S NÁMI, JE PŘECI FAJN SE TĚŠIT DO PRÁCE!

Jsme malá, stabilní a na trhu dlouho působící softwarová firma. Našimi hodnotami jsou kvalita, otevřenost, kolegialita a služba zákazníkovi. Podle toho se chováme k sobě navzájem a k zákazníkům. Jsou to pro nás důležité hodnoty. Musí být důležité i pro zájemce o tuto práci.  Naše motto je “Na softwaru nám záleží”. A záleží nám i na lidech, kteří jej s námi vytvářejí. Ke kolegům přistupujeme jako k individualitám a ne jako k “lidským zdrojům”.

Jaké to u nás je? Jsme menší firma a tak nebudete jen položka v seznamu “zdrojů”. Budete se potkávat se zapálenými kolegy, kteří neodevzdají polovičatou práci. Kteří vědí, že k profesionalitě patří i slušné chování, respekt a týmová práce. Budete muset projevit samostatnost a tvořivost.

Koho hledáme? Hledáme lidi, kteří jsou odvážní, otevření novým podnětům, pozitivní, aktivní, morálně na výši, zodpovědní a svobodomyslní. V Syntee se snažíme přenášet hodně zodpovědnosti a svobody na tvůrce systémů. Hledáme lidi, kteří mají odvahu a chuť se toho chopit. Máte-li tuto chuť a odvahu to s námi zkusit, ozvěte se nám. Nebo o nás řekněte přátelům, kolegům. Třeba je to práce snů přesně pro někoho, koho znáte. A netušíte to ani vy ani on/ona. Zamyslete se, kdo by se vám na tom místě líbil a dejte jí/mu vědět.

VOLNÉ POZICE

Hlavní požadavky:

  • VŠ vzdělání,
  • zkušenosti s Java, SQL, XML, JSON,
  • zkušenosti s jazykem UML, znalost ER modelování,
  • 3 roky praxe jako programátor, 2 roky praxe jako analytik – ukažte nám konkrétní reference anebo vaši práci,
  • analytické a logické myšlení,
  • pečlivost, tvůrčí přístup, proaktivní přístup,
  • argumentační schopnosti, prezentační dovednosti,
  • profesionální komunikace se zákazníky a projektovým týmem,
  • týmová práce, zpracování nápadu do záměru či konceptu.
  • výborná čeština (rodilý mluvčí)

Předností je:

  • znalost MS Visio, Enterprise Architect,
  • zkušenost s většími informačními systémy,
  • znalost web services,
  • znalost technologií Oracle, MS SQL, PostgreSQL, OpenAPI, Camunda, Camel, Kafka, Git, Maven, JIRA.

Náplň práce:

  • analyzovat požadavky zákazníka,
  • navrhovat věcné řešení, případně včetně hrubé architektury tohoto řešení,
  • vytvářet analytickou a technickou dokumentaci včetně databázového modelu,
  • zkoumat funkční požadavky a legislativní podmínky a zavádět je do technického řešení,
  • navrhovat procesy informačních systémů,
  • navrhovat podrobné technologické řešení,
  • formulovat datové struktury,
  • zodpovídat za návrh uceleného technického řešení dle požadavků zákazníka a schopností realizačního týmu Syntea,
  • definovat rozhraní k externím systémům,
  • vést podrobnou technickou dokumentaci,
  • specifikovat testovací scénáře,
  • provádět technologický dohled při vývoji a rozvoji,
  • ve spolupráci s dalšími pracovníky navrhovat metodiku vývoje a pracovní postupy projektů, podílet se na časovém odhadu projektu,
  • dohlížet na dodržování stanovených pravidel vývoje a tvorby technické dokumentace u realizovaných projektů.

Nabízíme:

  • možnost odborného růstu v inspirujícím prostředí
  • flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • vzdělávání, výuka anglického jazyka na pracovišti
  • 5 týdnů dovolené + 2 dny
  • zaměstnanecké výhody (příspěvek na stravování, příspěvky na penzijní připojištění/životní pojištění, mobilní telefon)
  • klidné a příjemné pracovní prostředí v dosahu MHD (Nové Butovice)
  • výše platu dle zkušeností a výsledků práce

Předpokládaný nástup: ihned

V případě zájmu nám pošlete motivační dopis a životopis, kam kromě obvyklých údajů napište konkrétní projekty, na kterých jste pracoval/a. Zajímá nás jejich velikost, složitost, architektura, použité nástroje, a také kolik lidí na nich s Vámi pracovalo. Neznamená, že větší je lepší, zajímá nás, co konkrétního jste dělal/a. I vaše vlastní projekty mohou být pro nás zajímavé.

Požadované dokumenty nám prosím zašlete na email: info@syntea.cz, nebo odpovězte prostřednictvím tlačítka “Mám zájem!”.

Mám zájem!

Hlavní požadavky:

  • požadované vzdělání: vysokoškolské/středoškolské
  • zkušenosti s jazykem JAVA
  • zkušenosti s programováním backendu
  • schopnost práce v týmu, samostatnost, flexibilita, zodpovědnost
  • analytické myšlení, logické myšlení
  • pečlivost, tvůrčí přístup, proaktivní přístup
  • znalost češtiny

Předností je znalost technologií:

  • Web services, OpenAPI
  • MyBatis, JPA
  • Spring, GIT, Maven, vývoj pod IntelliJ IDEA
  • SQL (PostgreSQL, Oracle), XML, JSON, Apache Tomcat
  • zkušenost s většími informačními systémy
  • Kafka, Docker, Camunda

Náplň práce:

  • Vývoj a testování aplikací
  • Práce s databází
  • Tvorba automatických testů aplikace
  • Účast na celém cyklu vývoje od analýzy požadavků až po nasazení.

Nabízíme:

  • možnost odborného růstu v inspirujícím prostředí
  • flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • vzdělávání, výuka anglického jazyka na pracovišti
  • 5 týdnů dovolené + 2 dny
  • zaměstnanecké výhody (příspěvek na stravování, příspěvky na penzijní připojištění/životní pojištění, mobilní telefon)
  • klidné a příjemné pracovní prostředí v dosahu MHD (Nové Butovice)
  • výše platu dle zkušeností a výsledků práce

Typ pracovního vztahu: práce na plný úvazek

Předpokládaný nástup: ihned

V případě zájmu nám pošlete motivační dopis a životopis, kam kromě obvyklých údajů napište konkrétní projekty, na kterých jste pracoval/a. Zajímá nás jejich velikost, složitost, architektura, použité nástroje, a také kolik lidí na nich s Vámi pracovalo. Neznamená, že větší je lepší, zajímá nás, co konkrétního jste dělal/a. I vaše vlastní peojekty mohou být pro nás zajímavé.

Požadované dokumenty nám prosím zašlete na email: info@syntea.cz, nebo odpovězte prostřednictvím tlačítka “Mám zájem!”.

Mám zájem!

Nástup 1.4.2024

Společnost Habitant solutions s.r.o. je členem skupiny Syntea software group a.s. Poskytuje účetní a ekonomické služby jak podnikatelům, tak zejména společenství vlastníků. Je synonymem odbornosti v oblasti administrativní správy nemovitostí a vedení účetnictví. Společnost si zakládá na otevřeném jednání s klientem, klade důraz na transparentnost, vstřícnost a osobní přístup. Kvalitu poskytovaných služeb má na prvním místě. Chce, aby se klient u ní cítil „jako doma“.

 

Hledáme fajn kolegyni, která umí pracovat s POHODOU, nebojí se ani rutinní práce ani složitějších výzev, zeptá se, když něčemu nerozumí, zároveň je samostatná a umí si poradit, když nastane problém, ráda odevzdává kvalitní práci a baví jí komunikace s lidmi. Hledáme kolegyni na zkrácený úvazek na pozici Účetní a referent správy nemovitostí.

Pokud je vaše odpověď na následující otázky ANO, bude se vám u nás líbit.

  • Záleží vám na pohodovém pracovním prostředí?
  • Baví vás, když účetnictví „sedí“? A když to nesedí, těší vás najít proč a vyřešit to?
  • Pracujete rádi s jasně definovanými pracovními postupy?
  • Nebojíte se občasné rutiny a uvítáte jednou za čas pracovní výzvy?
  • Máte děti, ty mají hodně kroužků a vy oceníte zkrácenou pracovní dobu?
  • Potřebujete velkou flexibilitu v rozvržení pracovní doby?

Náplň práce:

  • vedení podvojného účetnictví pro Společenství vlastníků (SVJ) v programu POHODA, účtování faktur přijatých, interních dokladů, párování plateb, zpracování ročních závěrek, včetně inventarizace
  • práce se správním programem WINDOMY, vedení evidence vlastníků, vystavování předpisů na služby, párování plateb, práce s dlužníky, upomínání, zpracování ročního vyúčtování služeb
  • zpracování tabulek v tabulkovém procesoru EXCEL
  • příležitostné zpracování mezd zaměstnanců a jejich účtování, kontakt s ČSSZ a zdravotními pojišťovnami
  • profesionální komunikace s výbory Společenství vlastníků v písemné, telefonické a osobní formě
  • zodpovědnost za správné a včasné zpracování údajů klientům

Hlavní požadavky:

  • znalost podvojného účetnictví, znalost POHODY výhodou
  • aspoň minimální znalost problematiky Společenství vlastníků jednotek
  • snaha řešit složitější problémy a vnímat to jako výzvu, mít radost, když účetnictví “sedí“
  • chuť pracovat s jasně definovanými pracovními postupy a nebránit se jejich dodržování
  • klientský přístup a profesionální vstřícná komunikace s klienty i členy pracovního týmu
  • zájem odevzdat kvalitní práci
  • pochopení, že některé úkony jsou rutinní záležitostí a někdy jsou to spíš výzvy
  • pozitivní přístup, radost z práce v týmu, chuť učit se nové postupy
  • samostatnost, zodpovědnost
  • preferujeme dlouhodobou spolupráci

Nabízíme:

  • klidné a příjemné pracovní prostředí v kanceláři v Praze 13 – Nové Butovice (5 min. metro)
  • samostatnou práci s možností seberealizace a odborného růstu v inspirujícím prostředí
  • flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova
  • zkrácený pracovní úvazek s možností jeho navýšení
  • vzdělávání – 1 rok vedení mentorem pro zaškolení do problematiky Společenství vlastníků
  • 5 týdnů dovolené a 5 dní zdravotního volna při plném úvazku,
  • zaměstnanecké výhody (stravenkový paušál, telefon, příspěvky na penzijní/životní pojištění)
  • mzdové ohodnocení při plném úvazku v rozmezí 35.000 – 45.000 Kč

Typ pracovního vztahu: Práce na částečný úvazek (např. 4-6 hodin denně, alespoň 4 dny v týdnu) nebo práce na ŽL, práce vhodná pro rodiče na rodičovské dovolené.

Předpokládaný nástup:            1.4.2024

Pokud máte o pozici zájem, prosím zašlete nám svůj životopis spolu s motivačním dopisem popisujícím, proč bychom měli vybrat právě Vás, na adresu: ucetni@habitant.cz

Do předmětu zprávy prosím uveďte: jemce o pozici Účetní a referent správy nemovitostí – zkrácený úvazek.

Mám zájem!