CO VÁM HABITANT-SOFTWARE PŘINESE?
Diskuse a ankety včetně jejich vyhodnocení, umožní zasílání podnětů vlastníků a informací o změnách k řešení orgánům společenství.
Podpora všech oblastí správy SV v souladu s obecně závaznými právními normami, umožňuje plánování, organizaci průběhu a dokumentaci schůzí SV (shromáždění), schůzí výboru a jiných zvolených orgánů společenství
Umožňuje zpracovávat účetnictví SV spolu s evidencí předpisů a plateb, slouží ke zpracování vyúčtování a především jako jeden z mála na trhu nabízí možnost tvorby rozpočtu.
Dokumentuje zadávání a plnění úkolů, plánování revizí, oprav a údržby, plnění závazků, upozorňuje na nadcházející termíny schůzí a jiných událost
Umožňuje efektivní zařazování, třídění i vyhledávání dokumentů, které SV potřebuje pro svůj provoz.
Poskytuje funkce elektronické nástěnky, vystaví přehledné a srozumitelné informace o právech a povinnostech subjektů SV, o hospodaření, plánovaných revizích a opravách, sdružuje informace o dodavatelích.
KONTAKT HABITANT-SOFTWARE:
obchodní oddělení: +420 257 310 970
obchod@habitant-software.cz