Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.
Přehled ochrany osobních údajů
Tak u nás v Syntea software group a.s. to máme jinak. Chceme je zachovat, ale…
Měli jsme firemní kartu. Jmenovala se Benefitka. Dávali jsme na ni zaměstnancům benefit ve formě peněžního příspěvku na sport, kulturu, léky aj. Platili s ní za produkty a služby na místech, kde to bylo možné.
Pak ale jeden den na stejném místě, za stejný produkt nebylo možné ji využít. Po čase se už ani nedalo přihlásit do aplikace, kde byly vidět zůstatky na kartě. A že se dohromady pohybovaly v řádech desítek tisíc.
Peníze byly najednou nedostupné. Respektive byly „někde“, nebo spíš „u někoho“, ale ne u našich kolegů.
Ptali jsme se, co se děje. 🤷♀️
A nakonec jsme se dali do soudního sporu. Ten zatím bohužel nikam nevede.
↘↘↘
Prý se musí prokázat, kdo je na vině: Zda firma, která prostředky na karty nabíjela, nebo firma, co ty karty vydávala a na kterou se snaží firma, která prostředky na karty nabíjela, celou odpovědnost přenést.
Aby to bylo ještě složitější, tak firma, která karty vydávala, je od června v insolvenci. 😬
Takže paráda! Co tedy dělat? Máme přestat s benefity?
➡ Kdepak.
Jdeme do toho znovu. Tentokrát s kartou Benefit Plus. Už na ní nabíjíme finance, na které lidé museli dlouho čekat. Chceme, aby měli svůj benefit, na který jsou zvyklí a mají ho rádi.
Říkáme si:
„Dvakrát do stejné řeky nevstoupíš.“
„Navíc, pokud sis vyžral neúspěch na 💯 % a uděláš to samé, pravděpodobnost, že se to bude opakovat, se snižuje k nule.“ 😁
Tak hledíme se vzpřímenou hlavou k lepším zítřkům! 🙏
Máte někdo podobnou zkušenost?
#syntea #synteasoftwaregroup #vyvojsoftware #benefit #firemnibenefit