Možná jste si všimli že se vám v Outlooku ve složce - Nezdařené synchronizace hromadí emaily, co s tím? Zkuste spustit Outlook, v levém horním roku volba Soubor, otevře se okno Informace o účtu. Zde vyberte možnost Nastavení účtu/Nastavení účtu, zobrazí se okno Emailové účty, vyberete požadovaný účet xxx@yyy.cz. Dvojklikem na vybraný email, se dostanete do pohledu nastavení účtu Exchange, v dolní části okna je volba Další nastavení. Následně záložka upřesnit, zde budete mít volbu Stáhnout sdílené složky, tuto položku "odoznačíte". Následně klikněte na použít. Hotovo, nyní již nebudete otravné emaily o synchronizaci dostávat. Tento návod je platný pro Outlook 2016.
Privacy Overview
This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.