DMS

Náš dokument management systém (DMS) se jmenuje Syndoc

Syndoc je unikátní nástroj pro práci s dokumenty, který vám umožní ve vašich firemních aplikacích a zavedených procesech efektivně a online pracovat s veškerými vašimi firemními dokumenty a jejich historií. Díky tomu, že si při uložení dokumentu definujete sami jeho atributy, jste schopni dokument vždy vyhledat, zobrazit a aktualizovat i když zapomenete jeho jméno, datum vytvoření i místo uložení.

KONTAKTUJTE MĚ

Dashboard syndoc DMS

S čím vám pomůžeme?

Připravíme workflow, které za vás bude hlídat termíny, delegovat dokumenty ke schválení nebo dalšímu zpracování

Připravíme šablony, které se automaticky předvyplní daty na základě jejich atributů

 Doplníme jakékoli další funkčnosti, které vám budou v DMS chybět

Díky existenci API rozhraní můžeme integrovat k Syndoc vaše interní i externí aplikace a tím automatizovat proces

DMS CB_555x370

Co vám naše DMS přinese?

  • Flexibilita a automatizace v umístění dokumentů díky definovaným atributům
  • Rychlý přístup do seznamu naposledy otevřených nebo modifikovaných verzí dokumentů
  • Správa verzí dokumentu a sledování jejich historie
  • Uživatelský komfort a práce s dokumenty v pohledové struktuře
  • Přístup k dokumentům dle nastavených uživatelských práv
  • Podpora různých dokumentačních formátů, libovolně rozšiřitelných (doc, xls, pdf, jpg, …)
  • Automatické vytváření náhledu dokumentu

Naši spokojení zákazníci

Pro Slovenskou kancelář pojistitelů (SKP) jsme vytvořili Informační Systém likvidace a postihu (SLP). Informační systém podporuje denní aktivity SKP v procesu likvidace škod způsobených provozováním nepojištěných vozidel a v procesu postihu zodpovědných osob. Součástí aplikací informačního systému je Syntea DMS – Syndoc.  Funkčnost Syndocu je integrována s procesem likvidace a postihu tak, aby uživatel nemusel při práci s dokumenty odcházet z hlavní aplikace a všechny úkony prováděl v ní. Funkčnosti doplňujeme a upravujeme průběžně dle business požadavků SKP.

Pro společnost SG Geotechnika a.s. jsme vytvořili Informační systém pro práci v terénu (Geoarchiv).  Je to kompletní archiv firemních dokumentů na mapovém podkladu, včetně nástrojů pro práci s nimi. Je určen vedoucím pracovníkům a pracovníkům v terénu. Aplikace Geoarchiv v provozním režimu 7×24 využívá Syntea DMS Syndoc. Funkčnosti doplňujeme a upravujeme průběžně dle business požadavků SG Geotechnika.

Zaujalo vás to? Potřebujete více informací? Ozvěte se nám, všechny vaše dotazy rádi zodpovíme.