Náš dokument management systém (DMS) se jmenuje Syndoc
Syndoc je unikátní nástroj pro práci s dokumenty, který vám umožní ve vašich firemních aplikacích a zavedených procesech efektivně a online pracovat s veškerými vašimi firemními dokumenty a jejich historií. Díky tomu, že si při uložení dokumentu definujete sami jeho atributy, jste schopni dokument vždy vyhledat, zobrazit a aktualizovat i když zapomenete jeho jméno, datum vytvoření i místo uložení.
S čím vám pomůžeme?
Co vám naše DMS přinese?
- Flexibilita a automatizace v umístění dokumentů díky definovaným atributům
- Rychlý přístup do seznamu naposledy otevřených nebo modifikovaných verzí dokumentů
- Správa verzí dokumentu a sledování jejich historie
- Uživatelský komfort a práce s dokumenty v pohledové struktuře
- Přístup k dokumentům dle nastavených uživatelských práv
- Podpora různých dokumentačních formátů, libovolně rozšiřitelných (doc, xls, pdf, jpg, …)
- Automatické vytváření náhledu dokumentu
Naši spokojení zákazníci
Pro Slovenskou kancelář pojistitelů (SKP) jsme vytvořili Informační Systém likvidace a postihu (SLP). Informační systém podporuje denní aktivity SKP v procesu likvidace škod způsobených provozováním nepojištěných vozidel a v procesu postihu zodpovědných osob. Součástí aplikací informačního systému je Syntea DMS – Syndoc. Funkčnost Syndocu je integrována s procesem likvidace a postihu tak, aby uživatel nemusel při práci s dokumenty odcházet z hlavní aplikace a všechny úkony prováděl v ní. Funkčnosti doplňujeme a upravujeme průběžně dle business požadavků SKP.
Pro společnost SG Geotechnika a.s. jsme vytvořili Informační systém pro práci v terénu (Geoarchiv). Je to kompletní archiv firemních dokumentů na mapovém podkladu, včetně nástrojů pro práci s nimi. Je určen vedoucím pracovníkům a pracovníkům v terénu. Aplikace Geoarchiv v provozním režimu 7×24 využívá Syntea DMS Syndoc. Funkčnosti doplňujeme a upravujeme průběžně dle business požadavků SG Geotechnika.